Wednesday, November 25, 2009

FAMILY

Hai all.. thanks kpd saper2 yg sudi singgah kat blog nieh.... haha... so 1st aku nk bg tau psl famly aku la kan... sprti gambar kat atas nie,nmpk besar la gak fmly aku kan.. kan?? mesti nyer... so aku nak kenalkan la ngan fmly aku yg best nie...

Baris Depan Kiri
:Mohamad Huzairi-3
: Mohd Hariz-5
:Norshikin-6
:Nuramanina-4
:Norathirah-8
:Mohd Thaqif (boy)-9
:Azmi bin Abd Rahman(bapa)
:Noorliah binti Ismail(ibu)
:Noramirah-2
:Muhammad Zuhairi-1
:Mohd Amir-7

Baris Belakang Kiri
: Ismail (atok ku)

So dah tau la kan nama2 famly aku kesemuanya... yg ader tulih no kat blkng nama tuh adalah giliran kami dilahirkan... so... aku la 1ST!!!!! yeahaa!!! Kalo nak tau lebih lanjut , korunk leh dtg umah aku then intebiu mereka... xder hal.. mereka oK.. caM ak.. Itu Je la Kot... See Ya Next Post<~> BabaI.